Informaciije o reklamaciji

Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate e-mail adresom online@planika.rs U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate nas na e-mail adresu online@planika.rs

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-mail adrese online@planika.rs

Da biste izvršili reklamaciju potrebno je da zajedno sa artiklom koji je predmet reklamacije pošaljete:

  • Broj Vašeg računa ili porudžbine
  • Šifru artikla i veličinu koju želite da reklamirate
  • Opis problema koji imate

Tražene podatke možete dostaviti popunjavanjem formulara ispod,i slanjem reklamacionom odeljenju na Planika d.o.o. Bulevar Vojvode Stepe 86, 21000 Novi sad zajedno sa artiklom koji reklamirate, fotokopijom fiskalnog računa i reklamacionim listom, radnim danima od 09.00h do 16.00h. ili lično u maloprodajnom objektu Planike.

Reklamacioni formular

Maksimalna veličina fajla: 5MB.
Dozvoljena ekstenzija (format) dokumenta kojeg prilažete je: pdf,docx,doc,xls,xlsx,jpg,png,jpeg
Polja označena zvezdicom su obavezna! *

Odgovor na podneti zahtev, sa dokumentima i uputstvom za podnošenje reklamacije biće dostavljen na e-mail adresu koju ste ostavili putem popunjavanja. Odgovor na podnetu reklamaciju, takođe, ćete dobiti na e-mail adresu u predviđenom zakonskom roku.

Rok podnošenja reklamacije važi 24 meseca od datima kupovine. Lice ovlašćeno za odobrenje reklamacija ima rok od 8 dana od prijema reklamacije da odgovori pisanim ili elektonskim putem odgovori na izjavljenu reklamaciju. Rok za rešavanje reklamacije ne sme da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.

Kontakt adresa za reklamacije je : reklamacije@planika.rs

Ukoliko je reklamacija prihvaćena operater našeg call centra će Vas obavestiti putem e-maila koji ste naveli u reklamacionom listu.

NAPOMENA:

*Povrat novca se može izvršiti samo osobi koje je podnosilac reklamacije (ne treća lica).

  • Zvaničan Pravilnik o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći OVDE.
  • Reklamacioni list možete preuzeti OVDE.

U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Planika.d.o.o, već trošak pada na teret kupca.

NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.