OPŠTI USLOVI KORIŠĆENJA I PRODAJE

Na osnovu Zakona o privrednim društvima, Tomaž Petejan direktor Planika d.o.o. Novi Sad, doneo je dana 23.10.2019. godine u Novom Sadu ove OPŠTE USLOVE KORIŠĆENJA USLUGA PLANIKA D.O.O. NOVI SAD SA ODREDBAMA O ZAŠTITI PODATAKA O LIČNOSTI OVDE.

PODACI O TRGOVCU

PLANKA DOO NOVI SAD
Adresa: Bulevar vojvode Stepe 86, 21000 Beograd, Srbija
Šifra delatnosti: 4642
Naziv delatnosti: Konsultantske aktivnosti u vezi sa poslovanjem i ostalim upravljanjem :
Matični broj: 08703230
PIB: 101692749
Web adresa: https://www.planika.rs/
Telefon: +381 65 94 24 275
Email: online@planika.rs

Poštovani kupci, molimo Vas da ove uslove pažljivo pročitate, jer se pri korišćenju Internet prodavnice https://www.planika.rs smatra da prihvatate navedene uslove i pravila i obavezujete se da ćete ih poštovati. Uslovima korišćenja naših usluga definisana su pravila koja korisnicima ovih usluga omogućavaju kupovinu proizvoda i usluga iz naše ponude.

Zadržavamo pravo promene Uslova korišćenja naših usluga, u skladu sa novim elementima ponude i/ili zakonske regulative, zbog čega bi korisnik (potrošač) posebno pre svake kupovine trebalo da proveri informacije u vezi sa Uslovima korišćenja.

Ukoliko su Vam navedeni uslovi korišćenja naših usluga neprihvatljivi, molimo Vas da ne koristite naš web sajt i naše usluge. Prodaja robe putem našeg sajta obavlja se u okviru naše firme Planika d.o.o. Novi Sad, Bulevar vojvode Stepe 86. Opis robe i njen izgled na fotografiji proizvoda koji se prodaje je veran prikaz proizvoda/robe koji se prodaje i isti odgovaraju stvarnom izgledu robe. Odgovornost za eventualne tekstualne greške, kao i greške u opisu artikla snosi Prodavac.

OPŠTE ODREDBE

  • Online prodaja preko naše internet stranice -https://www.planika.rs
    smatra se prodajom na daljinu.
  • Uslovi korišćenja naših usluga, smatraju se Ugovorom na daljinu.
  • Sve cene na ovom sajtu iskazane su u dinarima. PDV je uračunat u cenu.
  • Koristimo sve svoje resurse kako bi svi artikli na sajtu bili prikazani sa ispravnim nazivima, opisima, fotografijama, cenama, ali nažalost ne možemo da garantujemo da su svi podaci na sajtu potpuno ispravni.
  • Ne garantujemo fizičku dostupnost artikala prikazanih na sajtu
  • Zadržavamo pravo promene cene svih proizvoda i usluga bez prethodne najave na sajtu.

PORUČIVANJE ROBE

Nakon uspešnog poručivanja robe biće Vam poslata automatska e-mail poruka, na osnovu koje Vas obaveštavamo da je Vaša porudžbina uspešno prosleđena službi internet prodaje na dalju obradu. Služba internet prodaje nastojaće da u najkraćem roku proveri da li smo u mogućnosti da vam obezbedimo poručeni artikal (artikle).

Kompletiranjem porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, potvrđujete da ste pročitali i da ste u potpunosti saglasni sa Uslovima korišćenja naših usluga, i da ste izvršili poručivanje sa obavezom plaćanja.

CENA

Prodavac samostalno utvrđuje cene robe u skladu sa svojom poslovnom politikom i zadržava pravo izmene istaknutih cena. U skladu sa zakonom, sve navedene cene su sa uračunatim pripadajućim PDV-om, ali ne uključuju troškove dostave robe kupcu koji trošak se dodatno naplaćuje.

IZJAVA O PDV-U

Planika D.O.O. BEOGRAD je u sistemu PDV-a. PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.

NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje pouzećem

Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa računa prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se može izvršiti samo u gotovom novcu, u dinarima (RSD), na ruke kuriru koji Vam je doneo Vašu porudžbinu. Povraćaj novca, kada je proizvod plaćen pouzećem, može se izvršiti samo uplatom na tekući račun.

Plaćanje platnim karticama

Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti platnim karticama Visa, MasterCard, Maestro, Dina I American Express. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Planika d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Izjava o konverziji:

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Iznos za koji će biti zadužena vaša platna kartica biće izražen u vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu, po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene, navedene na našem sajtu.

ISPORUKA ROBE

Mesto isporuke poručene robe mora se nalaziti na teritoriji Republike Srbije.
Isporuku proizvoda poručenih na sajtu https://www.planika.rs vrši kurirska služba City-express, na teritoriji Republike Srbije, radnim danima u periodu od 8 do 16h, na adresu primaoca pošiljke.

Rok isporuke

Nakon uspešno kreirane porudžbine, na tvoju e-mail adresu će stići potvrda. Uobičajeno vreme za isporuku je do 5 radnih dana. U slučaju da je ovaj rok duži bili biste obavešteni putem mail-a. Nakon slanja porudžbine dobićete obaveštenje da je paket poslat na Vašu adresu.

Po Zakonu o zaštiti potrošača, član 32 – Trgovac je dužan da u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija izvrši isporuku robe. Rok isporuke može biti i duži od navedenog (5 radnih dana), u vanrednim slučajevima poput velikih gužvi, pandemija, neprohodnosti puteva u slučaju vremenskih nepogoda i sl. Kurirska služba je u obavezi da isporuku vrši što efikasnije u skladu sa svojim mogućnostima i poslovnim kapacitetima.

Preuzimanje pošiljke od strane kupca

Kuriri pošiljke uglavnom dostavljaju u periodu od 8 do 16 časova. Potrebno je da u tom periodu budete dostupni na broju telefona navedenom prilikom kreiranja porudžbine i da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko niste na adresi prilikom prvog pokušaja dostave, kurir će Vas pozvati kako biste dogovorili novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni drugog puta ne pronađe na adresi, pošiljka nam se vraća. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju

Prilikom preuzimanja pošiljke, potrebno je da se vizuelno pregleda, kako bi se utvrdilo da li ima spoljna oštećenja. Ukoliko su primetna oštećenja na pakovanju i postoji bilo kakva sumnja da je sam artikal oštećen, preporučujemo da se prijem pošiljke odbije i da se obavesti Planika Online korisnička podrška.

Cena isporuke

Cena dostave za sve pošiljke je 350 rsd ( sa uračunatim PDV-om).

ZAMENA I ODUSTANAK OD KUPOVINE

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu ili izvan poslovnih prostorija (odustajanje od kupovine), u roku od 14 dana, bez navođenja razloga. U tom slučaju, prodavac je u obavezi da potrošaču vrati plaćeni iznos.

Potrošač je saglasan sa prethodno navedenom cenom i uslovima isporuke, i prihvata da snosi troškove isporuke u slučaju povraćaja robe, što znači da će potrošaču, u slučaju povraćaja robe, biti vraćen plaćeni iznos za kupljenu robu, bez troškova isporuke robe.

Izuzeci od prava na odustanak od ugovora

Na osnovu Zakona o zaštiti potrošača, a u delu: Obaveze potrošača u slučaju odustanka od ugovora, Član 34.
Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan.
Dakle, ako ste sa artikla isekli ušivne etikete/deklaracije, ili na drugi način oštetili artikal, za takav artikal nemate prava na odustanak od ugovora. Eventualno možete tražiti povraćaj novca uz umanjenu vrednost robe.
Zamena proizvoda može se izvršiti u roku od 14 dana po prijemu poručene robe.
Da biste bili u mogućnosti da ostvarite svoja prava kao kupac, prilikom vraćanja kupljenog proizvoda isti ne sme biti upotrebom oštećen ili pohaban, i treba biti vraćen u originalnoj ambalaži, i uz priložen račun. Troškove zamene, u ovom slučaju, snosi kupac. Dostava zamenskog artikla takođe ide o trošku kupca.

REKLAMACIJA

Planika d.o.o. garantuje kvalitet i originalnost robe koju isporučuje. Zbog nesaobraznosti robe i usluge ugovoru postoji zakonska odgovornost. Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod u roku od dve godine od dana kupovine.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, nas kontaktirate putem e-mail adrese: online@planika.rs

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-mail adrese online@planika.rs

Za korisnike koji su se registrovali prilikom kupovine:

  • Ulogujte se na sajt i klikinte na: Moj nalog > Istorija porudžbine > Pregled.
  • kada Vam se otvori porudžbina kliknite na strelicu Povrati
  • Popunite podatke, u komentaru možete upišite razlog reklamacije

Za korisnike koji se nisu registrovali nego su kupovinu obavili kao GOST neophodno je da se javite na mail adresu online@planika.rs i dostavite broj Vaše porudžbine, i opis problema koji imate. Dobićete potvrdu od nas da je Vaš mail primljen. Za slanje paketa nazad nije neophodno da sačekate potvrdu od nas.

  • Planika d.o.o
  • Bulevar vojvode Stepe 86
  • 21000 Novi Sad
  • 065 9424 254

Tražene podatke možete dostaviti popunjavanjem reklamacionog lista.

Reklamacioni list i kopiju račun-otpremnice, kontakt telefon i imenom i pezimenom možete nam poslati putem elektronske pošte na online@planika.rs, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke.

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od prijema iste.

Ako potrošač nije zadovoljan kako je rešena reklamacija ili prigovor, potrošač ima mogućnost vansudskog rešavanja sporova, a trgovac je po zakonu obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. (čl.151. Zakona o zaštiti potrošača)

Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija RS može povremeno da ažurira listu, te shodno tome upućujemo potrošače i na odgovarajuću internet stranicu pomenutog ministarstva, a kako bi isti imali dodatnu mogućnost provere https://must.gov.rs/tekst/sr/376/zastita-potrosaca.php

Reklamacioni list možete preuzeti OVDE.

Osnovni uslov za pokretanje vansudskog postupka od strane potrošača jeste prethodno izjavljivanje reklamacije trgovcu.